Ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej Bezpieczne Rezerwacje

Ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej pomoże uchronić Cię przed finansowymi skutkami rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej.

Ubezpieczenie dostępne są w następujących wariantach:

1. Rezygnacji z podróży, w tym:

  • rezygnacja z imprezy turystycznej, wyjazdu pakietowego, konferencji,
  • anulowanie biletu lotniczego, autokarowego, promowego, kolejowego,
  • anulowania rezerwacji noclegów.

2. Przerwanie uczestnictwa w imprezie turystycznej.

Każde ubezpieczenie może zostać zawarte w jednej z dwóch wersji:

  • ze zwrotem 80% poniesionych przez Ubezpieczonego kosztów,

lub

  • ze zwrotem 100% poniesionych przez Ubezpieczonego kosztów.

Ubezpieczenie może zostać rozszerzone o ryzyko związane z następstwem chorób przewlekłych.

Sumę ubezpieczenia stanowi:

  • cena imprezy turystycznej, wyjazdu pakietowego, konferencji – maksymalnie 34 000 zł/osobę,
  • cena biletu – maksymalnie 20 000 zł/osobę,
  • cena noclegu – maksymalnie 6 000 zł/osobę.

Warunki przystąpienia do ubezpieczenia

Umowa ubezpieczenia może być zawarta w terminie najpóźniej do 7 dni od daty zawarcia umowy podróży/konferencji lub dokonania pierwszej opłaty za podróż lub zakupu biletu lotniczego, autokarowego, promowego, kolejowego lub zakupu/rezerwacji miejsc noclegowych.

W przypadku, gdy do rozpoczęcia imprezy turystycznej lub dnia rozpoczęcia podróży jest mniej niż 30 dni, umowę ubezpieczenia można zawrzeć jedynie w dniu zawarcia umowy podróży/konferencji lub dokonania pierwszej opłaty za podróż lub zakupu biletu lotniczego, autokarowego, promowego, kolejowego lub zakupu/rezerwacji miejsc noclegowych.


Najczęściej zadawane pytania

Czy osoba posiadająca ubezpieczenie kosztów imprezy turystycznej może zrezygnować z imprezy w przypadku zachorowania bliskiej osoby?
Tak, udzielamy ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zachorowania osoby bliskiej, gdy niezbędna jest opieka Ubezpieczonego nad chorym.

Czy osoba cierpiąca na chorobę przewlekłą może ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji z imprezy?
Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.

Czy klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów od SIGNAL IDUNA, jeżeli nie dostanie urlopu i zrezygnuje z wycieczki?
SIGNAL IDUNA nie obejmuje ochroną ubezpieczeniową takiej sytuacji.

Czy mogę zrezygnować z wyjazdu, jeśli u mojej bliskiej osoby wystąpi zaostrzenie choroby przewlekłej?
Tak, pod warunkiem wykupienia zwyżki za chorobę przewlekłą.