Informacje o ochronie ubezpieczeniowej klientów INTERHOME POLSKA Sp. z o.o


Wszyscy Klienci korzystający z oferty INTERHOME POLSKA, którzy opłacili składkę ubezpieczeniową przy zawarciu umowy wynajmu domów lub mieszkań wakacyjnych są objęci ochroną SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże w zakresie:

a)   kosztów leczenia
b)   następstw nieszczęśliwych wypadków
c)   bagażu podróżnego

W ramach umowy generalnej z SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. Klienci mogą się również ubezpieczyć od ryzyk związanych z uprawianiem narciarstwa górskiego i snowboardu, a także z tytułu rezygnacji z imprezy turystycznej.

Od 01.11.2018 r. wszyscy Klienci korzystający z oferty INTERHOME POLSKA, którzy opłacili składkę ubezpieczeniową przy zawarciu umowy wynajmu domów lub mieszkań wakacyjnych, są objęci ochroną SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże w zakresie:

Pakiet Lato:

a)   kosztów leczenia
b)   następstw nieszczęśliwych wypadków
c)   bagażu podróżnego

Pakiet Zima:

a) kosztów leczenia
b) następstw nieszczęśliwych wypadków
c) bagażu podróżnego
d) sprzętu sportowego
e) odpowiedzialności cywilnej

W ramach umowy generalnej z SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. Klienci mogą się również ubezpieczyć od ryzyka związanego z tytułu rezygnacji z imprezy turystycznej.

Informacje na temat ubezpieczenia można uzyskać dzwoniąc na naszą Infolinię +48 22  50 56 508.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Aby przesłać zgłoszenie do polisy Interhome, skorzystaj z formularza online –  kliknij tutaj.