Szanowni Państwo,

w trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, w celu ograniczenia ryzyka zakażeń koronawirusem, zdecydowaliśmy się na tymczasowe zamknięcie naszych oddziałów.

Jednocześnie zapewniamy ciągłość obsługi, jesteśmy do Państwa dyspozycji i przypominamy, iż łatwo można skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty mailowej, telefonicznie, bądź używając komunikatora messenger w serwisie społecznościowym Facebook.

Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez:

Informujemy, że w pełni wdrożyliśmy system pracy online. Do Państwa dyspozycji jest system zgłaszania roszczeń, refundacji i reklamacji.

Zapewniamy, iż dotrzymujemy najwyższych standardów obsługi, a nasze ubezpieczenia chronią zgodnie z wybranym przez Państwa zakresem, szczegółowe informacje tutaj.

Wprowadzamy szereg udogodnień związanych z organizacją usług medycznych takich jak teleporady i telemedycynę.

Z poważaniem,
Zespół SIGNAL IDUNA

SIGNAL IDUNA rozszerza ochronę w ubezpieczeniach turystycznych

SIGNAL IDUNA rozszerza ochronę ubezpieczeniową o ryzyko odwołania lub przerwaniem imprezy turystycznej związane z zachorowaniem na COVID-19. SIGNAL IDUNA jako jeden z pierwszych ubezpieczycieli wprowadził ochronę na wypadek zachorowania na COVID-19 podczas wyjazdu. Od 8.05.2020 r. rozszerzyliśmy ochronę ubezpieczeniową w produktach Bezpieczne Podróże i Karcie SIC World, World Sport, World Sport Plus o koszty leczenia spowodowane przez SARS-CoV-1, SARS-CoV-2 z ich mutacjami.


więcej

Informacje dotyczące niewypłacalności Biura Podróży Ruta Tour s.c.

Informacje dotyczące niewypłacalności Biura Podróży Ruta Tour s.c. dla Podróżnych, którzy zawarli umowę o udział w imprezie turystycznej, która nie zostanie zrealizowana. W związku z niewypłacalnością Biura Podróży Ruta Tour s.c., które posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., rozpoczęliśmy proces przyjmowania roszczeń z tytułu zawartych umów o świadczenie imprez turystycznych lub powiązanych usług turystycznych, które nie zostały lub nie zostaną zrealizowane przez Biuro Podróży […]


więcej

Nowe grupowe ubezpieczenie na życie od Aegon i Signal Iduna

Aegon wraz Signal Iduna wprowadzają do oferty nowe wspólne ubezpieczenie grupowe: Razem w Przyszłość. Produkt ten jest efektem umowy koasekuracyjnej podpisanej przez obie firmy. Współpraca między obiema firmami została ogłoszona w lutym tego roku. Jest to unikalna na polskim rynku ubezpieczeń życiowych formuła współpracy w segmencie grupowych polis na życie. Koasekuracja oznacza, że obie firmy łączą doświadczenie i wspólnie będą obsługiwać klientów na wysokim poziomie.


więcej

Rozszerzyliśmy ochronę ubezpieczeniową w produktach turystycznych

Informujemy, że w trosce o naszych klientów rozszerzyliśmy ochronę ubezpieczeniową w produktach Bezpieczne Podróże i Karcie SIC World, World Sport, World Sport Plus o  koszty leczenia spowodowane przez koronawirusy Sars-Cov-1, Sars-Cov-2


więcej

Komunikat dla klientów i partnerów biznesowych – ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA a koronawirus SARS-CoV-2

W trosce o naszych klientów, w związku z ogłoszoną przez WHO pandemią wirusa SARS-CoV-2 na całym świecie, pragniemy poinformować, że w tych trudnych i wymagających czasach wspieramy Państwa we wszystkich sprawach związanych z naszymi ubezpieczeniami. Zachowujemy sprawność operacyjną i jesteśmy do Państwa dyspozycji.


więcej

Ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus

Komunikat dla klientów i partnerów biznesowych – ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus W trosce o naszych klientów i w związku z doniesieniami na temat rosnącej liczby zakażeń wirusem CoVID-19 z rodziny koronawirusów na całym świecie pragniemy uspokoić, że klienci posiadający ubezpieczenie turystyczne SIGNAL IDUNA są objęci ochroną ubezpieczeniową. Klienci, u których zostanie zdiagnozowane zakażenie koronawirusem będą podlegać takiej samej ochronie jak w przypadku innych chorób. SIGNAL IDUNA obejmuje […]


więcej

SIGNAL IDUNA i AEGON nawiązują strategiczną współpracę

Aegon wraz Signal Iduna połączyły siły i przygotowują wspólnie nową ofertę grupowych ubezpieczeń na życie. Obie firmy podpisały właśnie list intencyjny w sprawie nawiązania strategicznej współpracy w formie koasekuracji. Celem porozumienia zawartego przez Aegon i Signal Idunę jest przygotowanie wspólnej oferty w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie oraz współpraca przy oferowaniu grupowych ubezpieczeń zdrowotnych. Będzie to unikalna na polskim rynku współpraca, w którym produkty będą przygotowane wspólnie przez obie […]


więcej

Zmiany w zarządzie spółek SIGNAL IDUNA

Z dniem 1 listopada 2019 r. do spółek SIGNAL IDUNA dołączył Adam Malinowski, obejmując stanowisko Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar sprzedaży, marketingu i Service Center. Tym samym  w Zarząd polskich spółek SIGNAL IDUNA reprezentują wspólnie – Jürgen Reimann, Agnieszka Kiełbasińska, Adam Malinowski. Adam Malinowski ma wieloletnie doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym. Wcześniej, przez ponad 3 lata, odpowiadał za sprzedaż i marketing w Generali, a przedtem budował biznes […]


więcej

Nowy członek Zarządu spółek SIGNAL IDUNA

SIGNAL IDUNA umocni swoją pozycję skupiając się na sprzedaży i klientach. Akcjonariusze spółek SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. i SIGNAL IDUNA Życie TU S.A. złożyli Adamowi Malinowskiemu propozycję objęcia stanowiska Szefa Sprzedaży z dniem 1 listopada 2019 r. Wejdzie on w skład Zarządu Spółek razem z Agnieszką Kiełbasińską i Jürgenem Reimannem. Adam Malinowski był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w obszarze ubezpieczeń majątkowych w Generali Polska […]


więcej

Informacje dotyczące niewypłacalności MEDITERRANEUM Sp. z o.o. dla Podróżnych, którzy zawarli umowę o udział w imprezie turystycznej, która nie zostanie zrealizowana

W związku z niewypłacalnością MEDITERRANEUM Sp. z o.o., które posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., rozpoczęliśmy proces przyjmowania roszczeń z tytułu zawartych umów o świadczenie imprez turystycznych lub powiązanych usług turystycznych, które nie zostały lub nie zostaną zrealizowane przez MEDITERRANEUM Sp. z o.o. W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji po numerami telefonów: +48 22 50 56 506 lub 0 801 120 120 […]


więcej