Szanowni Państwo,

w trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, w celu ograniczenia ryzyka zakażeń koronawirusem, zdecydowaliśmy się na tymczasowe zamknięcie naszych oddziałów.

Jednocześnie zapewniamy ciągłość obsługi, jesteśmy do Państwa dyspozycji i przypominamy, iż łatwo można skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty mailowej, telefonicznie, bądź używając komunikatora messenger w serwisie społecznościowym Facebook.

Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez:

Informujemy, że w pełni wdrożyliśmy system pracy online. Do Państwa dyspozycji jest system zgłaszania roszczeń, refundacji i reklamacji.

Zapewniamy, iż dotrzymujemy najwyższych standardów obsługi, a nasze ubezpieczenia chronią zgodnie z wybranym przez Państwa zakresem, szczegółowe informacje tutaj.

Wprowadzamy szereg udogodnień związanych z organizacją usług medycznych takich jak teleporady i telemedycynę.

Z poważaniem,
Zespół SIGNAL IDUNA

Rozszerzyliśmy ochronę ubezpieczeniową w produktach turystycznych

Informujemy, że w trosce o naszych klientów rozszerzyliśmy ochronę ubezpieczeniową w produktach Bezpieczne Podróże i Karcie SIC World, World Sport, World Sport Plus o  koszty leczenia spowodowane przez koronawirusy Sars-Cov-1, Sars-Cov-2


więcej

Komunikat dla klientów i partnerów biznesowych – ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA a koronawirus SARS-CoV-2

W trosce o naszych klientów, w związku z ogłoszoną przez WHO pandemią wirusa SARS-CoV-2 na całym świecie, pragniemy poinformować, że w tych trudnych i wymagających czasach wspieramy Państwa we wszystkich sprawach związanych z naszymi ubezpieczeniami. Zachowujemy sprawność operacyjną i jesteśmy do Państwa dyspozycji.


więcej

Ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus

Komunikat dla klientów i partnerów biznesowych – ochrona ubezpieczeniowa SIGNAL IDUNA, a koronawirus W trosce o naszych klientów i w związku z doniesieniami na temat rosnącej liczby zakażeń wirusem CoVID-19 z rodziny koronawirusów na całym świecie pragniemy uspokoić, że klienci posiadający ubezpieczenie turystyczne SIGNAL IDUNA są objęci ochroną ubezpieczeniową. Klienci, u których zostanie zdiagnozowane zakażenie koronawirusem będą podlegać takiej samej ochronie jak w przypadku innych chorób. SIGNAL IDUNA obejmuje […]


więcej

SIGNAL IDUNA i AEGON nawiązują strategiczną współpracę

Aegon wraz Signal Iduna połączyły siły i przygotowują wspólnie nową ofertę grupowych ubezpieczeń na życie. Obie firmy podpisały właśnie list intencyjny w sprawie nawiązania strategicznej współpracy w formie koasekuracji. Celem porozumienia zawartego przez Aegon i Signal Idunę jest przygotowanie wspólnej oferty w zakresie grupowych ubezpieczeń na życie oraz współpraca przy oferowaniu grupowych ubezpieczeń zdrowotnych. Będzie to unikalna na polskim rynku współpraca, w którym produkty będą przygotowane wspólnie przez obie […]


więcej

Zmiany w zarządzie spółek SIGNAL IDUNA

Z dniem 1 listopada 2019 r. do spółek SIGNAL IDUNA dołączył Adam Malinowski, obejmując stanowisko Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar sprzedaży, marketingu i Service Center. Tym samym  w Zarząd polskich spółek SIGNAL IDUNA reprezentują wspólnie – Jürgen Reimann, Agnieszka Kiełbasińska, Adam Malinowski. Adam Malinowski ma wieloletnie doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym. Wcześniej, przez ponad 3 lata, odpowiadał za sprzedaż i marketing w Generali, a przedtem budował biznes […]


więcej

Nowy członek Zarządu spółek SIGNAL IDUNA

SIGNAL IDUNA umocni swoją pozycję skupiając się na sprzedaży i klientach. Akcjonariusze spółek SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. i SIGNAL IDUNA Życie TU S.A. złożyli Adamowi Malinowskiemu propozycję objęcia stanowiska Szefa Sprzedaży z dniem 1 listopada 2019 r. Wejdzie on w skład Zarządu Spółek razem z Agnieszką Kiełbasińską i Jürgenem Reimannem. Adam Malinowski był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w obszarze ubezpieczeń majątkowych w Generali Polska […]


więcej

Informacje dotyczące niewypłacalności MEDITERRANEUM Sp. z o.o. dla Podróżnych, którzy zawarli umowę o udział w imprezie turystycznej, która nie zostanie zrealizowana

W związku z niewypłacalnością MEDITERRANEUM Sp. z o.o., które posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., rozpoczęliśmy proces przyjmowania roszczeń z tytułu zawartych umów o świadczenie imprez turystycznych lub powiązanych usług turystycznych, które nie zostały lub nie zostaną zrealizowane przez MEDITERRANEUM Sp. z o.o. W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji po numerami telefonów: +48 22 50 56 506 lub 0 801 120 120 […]


więcej

Zakończenie współpracy z Medi Partner Sp. z o. o.

Informujemy, iż z dniem 30.04.2019 r. zakończymy współpracę z placówkami Medi Partner Sp. z o.o. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie umawiania wizyt, prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod nr tel: +48 22 505 65 06.  


więcej

Pani Dorota Jezierska i Pani Joanna Mądry uhonorowane odznaką „Za Zasługi dla Ubezpieczeń”

Mamy zaszczyt poinformować, iż Pani Dorota Jezierska – Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych/Ubezpieczeń na Życie oraz Pani Joanna Mądry – Zastępca Dyrektora Biura Rozwoju Produktów i Kalkulacji Składek w Ubezpieczeniach Osobowych/na Życie,  zostały uhonorowane przez Walne Zgromadzenie Polskiej Izby Ubezpieczeń odznaką „Za Zasługi dla Ubezpieczeń”. Jesteśmy dumni, że nasi kolejni pracownicy dołączyli do tego prestiżowego grona.


więcej

Uwaga! Ostrzegamy przed fałszywymi mailami!

Istnieje możliwość, że na Państwa skrzynkę mailową trafiła lub trafi wiadomość wysłana przez osoby podszywające się pod SIGNAL IDUNA. Adres mailowy nadawcy takiej wiadomości nie pokrywa się z domeną SIGNAL IDUNA (@signal-iduna.pl). E-mail zawiera link kierujący do podejrzanej strony www, gdzie można pobrać rzekomą fakturę, szczegóły fikcyjnego zamówienia bądź inną informację. Bardzo prosimy o uważność. Przestrzegamy przed otwieraniem wiadomości od nieznanych nadawców oraz przed uruchamianiem linków zawartych […]


więcej