Biurem ds. Alternatywnych Kanałów Sprzedaży kieruje Agnieszka Młynarska. Jest odpowiedzialna za sprzedaż w kanałach direct (Internet, Call Center), a także pozyskiwanie partnerów i tworzenie nowoczesnych rozwiązań w zakresie współpracy w kanale bancassurance.
– W poprzednim roku inwestowaliśmy w sprzedaż direct, dzięki czemu obecnie w naszej platformie internetowej mamy dostępne produkty zdrowotne, turystyczne, majątkowe, a nawet życiowe. W tym roku staramy się nawiązać współpracę z dużymi partnerami z innych branż, którzy będą chcieli oferować klientom nasze rozwiązania. Mam tu na myśli przede wszystkim banki, ale też firmy z sektora telekomunikacyjnego, czy energetycznego – wyjaśnia Agnieszka Młynarska.
Najczęściej kupowanym ubezpieczeniem SIGNAL IDUNA w Internecie są polisy turystyczne. W innych alternatywnych kanałach sprzedaży firma chce się skupić na oferowaniu ubezpieczeń zdrowotnych.
– Obecnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z kilkoma dużymi graczami. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli pochwalić się pierwszymi podpisanymi kontraktami – podsumowuje Młynarska.
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Informujemy, że w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO) zaktualizowaliśmy informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. oraz SIGNAL IDUNA Życie Polska TU S.A. Wszelkie informacje na ten temat znajdą Państwo tutaj.
Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz swobodnie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.