„Order Finansowy 2013” dla ubezpieczenia na życie SIGNAL IDUNA „Twój Mutlipakiet”
Redakcja magazynu ekonomicznego „Home&Market” przyznała wyróżnienie dla ubezpieczenia na życie „Twój Multipakiet” z oferty SIGNAL IDUNA jako jednego
z najlepszych produktów w kategorii „Ubezpieczenia dla firm”.
więcej
Bezpieczne Podróże SIGNAL IDUNA od kwietnia w ulepszonej formule
SIGNAL IDUNA zmodyfikowała swój turystyczny produkt Bezpieczne Podróże, m.in. zwiększając sumy ubezpieczenia oraz rozszerzając zakres assistance.
więcej
Bezpieczne podróże z SIGNAL IDUNA na Facebooku
SIGNAL IDUNA uruchomiła na Facebooku fanpage "Bezpieczne podróże", promujący wiedzę z zakresu bezpiecznych wyjazdów i ubezpieczeń turystycznych.
więcej
Przeniesienie obsługi pacjentów Centrum Medycznego SIGNAL IDUNA
Informujemy, że od 15.12.2013 r. obsługę pacjentów Centrum Medycznego SIGNAL IDUNA przy al. Jana Pawła II 15 (Rondo ONZ, budynek Ilmet) przejmą pozostałe placówki partnerskie SIGNAL IDUNA na terenie Warszawy.
więcej
Informacja o unieważnieniu druków polis z serii K
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A z siedzibą w Warszawie przy ulicy Przyokopowej 31 informuje, iż unieważnia druki polis z serii K.
więcej
Kampania reklamowa SIGNAL IDUNA Card w Radiu ZET
1 października wystartowała kampania reklamowa ubezpieczenia turystycznego SIGNAL IDUNA Card w Radiu ZET.
więcej
Zamknięcie biura SIGNAL IDUNA w Lublinie
SIGNAL IDUNA zdecydowała o zamknięciu swojego biura w Lublinie z dniem 1.10.2013 r.
więcej
Wzrost sprzedaży polis turystycznych w kanale on-line o 20%
W I półroczu 2013 r. sprzedaż polis turystycznych SIGNAL IDUNA w Internecie wzrosła o 20% w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.
więcej
Twój Multipakiet – nowe ubezpieczenie na życie w ofercie SIGNAL IDUNA
SIGNAL IDUNA uzupełniła ofertę grupowych ubezpieczeń na życie o dedykowany sektorowi małych i średnich przedsiębiorstw nowy produkt – Twój Multipakiet.
więcej
Roszczenia życiowe rozpatrywane w trybie „szybkiej ścieżki obsługi”
Coraz więcej roszczeń z tytułu grupowych ubezpieczeń na życie w SIGNAL IDUNA zgłaszanych jest elektronicznie i rozpatrywanych w tzw. szybkiej ścieżce obsługi. Funkcjonalność ta działa od listopada ubiegłego roku i ze względu na oszczędność czasu Klienta jest rozwiązaniem rekomendowanym przez Ubezpieczyciela.
więcej