Szanowni Państwo,

w trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, w celu ograniczenia ryzyka zakażeń koronawirusem, zdecydowaliśmy się na tymczasowe zamknięcie naszych oddziałów.

Jednocześnie zapewniamy ciągłość obsługi, jesteśmy do Państwa dyspozycji i przypominamy, iż łatwo można skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty mailowej, telefonicznie, bądź używając komunikatora messenger w serwisie społecznościowym Facebook.

Zachęcamy do kontaktu z nami poprzez:

Informujemy, że w pełni wdrożyliśmy system pracy online. Do Państwa dyspozycji jest system zgłaszania roszczeń, refundacji i reklamacji.

Zapewniamy, iż dotrzymujemy najwyższych standardów obsługi, a nasze ubezpieczenia chronią zgodnie z wybranym przez Państwa zakresem, szczegółowe informacje tutaj.

Wprowadzamy szereg udogodnień związanych z organizacją usług medycznych takich jak teleporady i telemedycynę.

Z poważaniem,
Zespół SIGNAL IDUNA

Ubezpieczenie majątkowe Pakiet DOM do kupienia przez Internet

SIGNAL IDUNA uzupełniła swoją ofertę ubezpieczeń sprzedawanych przez Internet
o ubezpieczenie majątkowe – Pakiet DOM.


więcej

Rabaty dla posiadaczy ubezpieczenia SIGNAL IDUNA Card

Posiadacze ubezpieczenia turystycznego SIGNAL IDUNA Card mogą już teraz korzystać z rabatów, które oferują im liczni partnerzy Ubezpieczyciela. Lista usługodawców jest regularnie poszerzana.


więcej

Polacy najczęściej kupują ubezpieczenia turystyczne w biurach podróży

SIGNAL IDUNA, główny partner raportu „Jak Polacy spędzają wakacje?” przygotowanego przez serwis Money.pl, zapytała również respondentów o najczęstszą formę zakupu ubezpieczenia turystycznego. Większość osób decyduje się na ubezpieczenie w trakcie kupowania wycieczki w biurze podróży.


więcej

Zgłaszanie szkód majątkowych przez Internet oraz szybka ścieżka likwidacji szkód

W myśl koncepcji „We take care” SIGNAL IDUNA uruchomiła na swojej stronie internetowej specjalny formularz zgłaszania szkód majątkowych, dzięki któremu w prosty i szybki sposób można zgłosić roszczenie.


więcej

Informacja dla Klientów biura Mati World Holidays Sp. z o.o.

W odniesieniu do informacji z dnia 07.08.2012 o niewypłacalności biura turystycznego Mati World Holidays Sp. z o.o. informujemy, że ww. organizator turystyki posiada w SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. umowę gwarancji w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych o numerze M 217471. 


więcej

Komunikat dla klientów biura EXCALIBUR TOURS Kazimierz Siudak

Departament Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego informuje, iż wnioski klientów ubiegających się o wypłatę środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr M 217442 firmy EXCALIBUR TOURS Kazimierz Siudak na pokrycie zwrotów wpłat za niezrealizowane imprezy turystyczne należy składać do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w terminie do 27 czerwca 2012 r.


więcej

Nowa strona internetowa SIGNAL IDUNA

SIGNAL IDUNA uruchomiła nowy serwis internetowy, bardziej przyjazny dla Klienta, w myśl konsekwentnie realizowanej strategii firmy „We take care”.


więcej

SIGNAL IDUNA poszerza ofertę sprzedaży online

SIGNAL IDUNA uzupełniła swoją ofertę ubezpieczeń sprzedawanych przez Internet o ubezpieczenie Pełnia Zdrowia Start, dedykowane mieszkańcom Warszawy i okolic.


więcej

Dr Jan Myszkowski Prezesem spółek SIGNAL IDUNA w Polsce

Grupa SIGNAL IDUNA z dniem 1 grudnia 2011 powołała Dr. Jana Myszkowskiego na stanowisko Prezesa Zarządu spółek SIGNAL IDUNA w Polsce. Decyzja ta oczekuje na akceptację KNF.


więcej

10-lecie obecności SIGNAL IDUNA w Polsce

Polskie spółki SIGNAL IDUNA na przełomie 2011 i 2012 roku obchodzą 10-lecie działalności.


więcej